Test: lipkit van make-up revolution

Hey daar mijn lieve beautyqueens!

Vandaag is het vrouwendag dus hopelijk heeft iemand je vandaag al een complimentje gegeven? Zo niet,ik zie dat jullie er weer prachtig uitzien 💖

In mijn allereerste blogpost had ik het over de lipkit van revolution. Die heb ik speciaal voor jullie vandaag getest omdat jullie daarover graag een blogpost wouden, op die manier kunnen jullie zien hoe de kleuren werkelijk zijn op de lippen. Wat een werkje was me dat! Kleur erop, foto nemen en er weer af.. en zo meer dan 20 keer!

In ieder geval, ik doe het uiteraard met plezier en dit is het resultaat..

Zoals je kan zien, zijn het zeer verschillende tinten. De kleuren gaan van nude naar donkerrood/bruin. Er zal dus zeker een kleur tussenzitten die je kan bekoren!

Er zijn ook veel kleuren die weinig verschillen van elkaar, ik heb dus niet elke kleur in het collage gezet.

Wat ik erg leuk vind aan het pallet is dat je dus kleuren kan mengen tot je jouw ideale kleur verkrijgt. Ik meng bv. altijd nummer 3 en 4 van de 3de rij.

Zo mijn lieve beautyqueens, geniet nog van de vrouwendag en verwen jezelf een keertje met dit leuke lippallet dat je op boozyshop kan kopen! De link vind je in mijn eerste blogpost.

Dikke kus, Lenks 🎀

Plaats een reactie

Maak een website of blog op WordPress.com

Omhoog ↑

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag